'

igår blev det först förfest Malin, med sanna & elin a.
Sedan förfest Benny, med maria, petter, elin c & angelica m.fl.
Drog till Hugo.
Träffa anna & patricia bl.a.
Fick sedan evakuera stället, då det brann mellan Otten & hugo.
Efter att alla stått och sjungit, skrikit, raggat och bråkat klart, hämtade vi våra jackor och jag & elin gick till mcD med Timmy, som hade "efterfest". på väg dit åt jag & elin "heroin-burgare" , som elin förövrigt diggade hårt. Efter att hon gått lös på läsk-golvet på mcD.
På "efterfesten" stannade vi i 10 min? och gick sedan hem till Elin
"- anna, jag har rödvin och 7.0:or hemma ! Vi behöver lugna ner oss! "
Drömde läskiga mardrömmar och idag har jag bara varit på väg , och sovit.

Nu ska sanna komma över och vi ska se på film hela natten, och sedan ska jag sova min andra natt i stugan.

'

Idag fick jag tillbaka min efterlängtade mobiltelefon, eller jag fick ju en ny.
Gjorde stan med maria, petter & elin, och det tog ett tag innan vi visste var vi skulle fika, blev iaf fräcka frökens.
Ont i magen hela dan, o när vi skulle åka hem till maria med vårt lass av systemetpåsar, trodde jag att jag skulle dö.
dog iaf lite hos maria & fick ta en senare buss hem.
är hemkommen & säker, så nu ska jag snart duscha & soooooova.

Imorgon ska det firas, elin fyller 18 !
& självklart ska sanna med ! anna också frågetecken.
påtal om anna, så saknar jag henne. bara patricia & robin i hennes huvud:(

& sen vill jag bara säga att; idag var keso dum :(

'

naturalismen är ju inte så rolig...
men skolan är ju det!

"-här går jag o ida,
här går keso o johannes,
och här går du & martin!"

"-Ludvig pratar med mikaela
& simon pratar med anna,
och här står jag o pratar för mig själv och ingen lyssnar".

Igår kom sanna över & såg på Arn med mig.
Och idag tror jag att jag ska ta mig in till Norrkjöping och hämta min mobil, och träffa maria!


Välkommen till min nya blogg!

alla gamla guldspira läsar ;)

idag lagade jag & Peo till en smarrans god grönsaksoppa & äkta vaniljsås, och Lisa, jocke & linus lagade äppelkaka & dinkelbröd.

Nu ska jag snart bada mig lite, och sedan hoppa i min säng & läsa min tidning som jag fick på posten idag.
Förövrigt är det übermysigt på mitt rum, en säng & en garderob - eko<3

RSS 2.0