'

När jag var mindre körde jag ganska mycket traktor och körde bil själv osv.
En dag för kanske 1½-2 år sen skulle pappa pigga upp mig genom att vi skulle köra lite, och då skedde en "olycka". sen dess har jag inte velat sätta mig i en bil.
men nu var tydligen kvällen här då jag skulle det.
"Det händer även den bästa. Det är inget du ska fästa dig vid!" pappas argument ledde till att jag satte mig i bilen.
Det gick väl bra för att vara "första" gången efter det läskiga.
Stod i en backe o fick kärringstopp hela tiden och pappa bara satt skratta åt mig. Men "det som inte dödar, härdar" ;)



heijj

måndagen slutade ganska bra sen i vilket fall. Lunchade med mamma o åt god thaimat.
sen var angeliqa ganska snabbt på att se att jag inte hade nåt för mig, så åkte in till henne, gick en liten promenad o åt glass o pratade om framtiden.

och idag var jag jättetrött och seg och det kändes inte alls bra.
åkte hem o sov 3½ h .
så om du inte kan sova inatt så kan du ju trösta dig med att du inte är ensam.

snaaaart är det looooooooov.

fdgfdg

MMMM. Kul att klassen bojkottar mig o simon.
Hej, idag är bara jag o simon från klassen här idag(resten visste ju om att vi inte hade lektioner)
skapligt bra dag det hade kunnat varit. sovmorgon, hittat på nåt roligt osv.
Men njaa, nu när man ändå är här, får man väl ta o göra nåt vettigt.
TACK o Hej,

bilder från gårdagen(känsliga tittare varnas)


Födelsedagsbarnet o nån annan helt random brud.


Tvungen o lägga upp en bild på min bloggläsare


Oscar, stina och Ida stod för dansen.


Idas födelsedagspresenter provades.


Efter tequila ville oscar visa upp vilken hingst han är som orkar två brudar ;)


Vi var inte sämre som visade att vi klarade oss själva !


Idas presenter var självklart med.






det spreds kärlek.


"och så blev det läggdags.."

GodMorgon

Dagen efter.
det är full fart på städandet. För det är flaskor, burkar snus m.m överallt !
och lite pyttipanna ;)
Igår va väldigt trevligt/roligt och innehöll myckeet tequila !
Nu ska vi fortsätta lyssna på våran traditionella bakismusik o fortsätta städa(iaf martin o Ida)
Snigging bilderna kommer !


"ledig"

skapligt velig när väckarklockan började låta. Ska jag vara hemma eller ska jag gå till skolan?
sängen hade ett stadigt tag om mig, så jag blev kvar.
Nu har jag ätit frukost, plockat ur/in i diskmaskinen och läst bloggar.
snart ska jag plocka lite på mitt rum, sedan ska jag ta med den gamla haggan Klara ut på en promenad i solen.
Sen ska jag städa ännu mer och plugga Mkt förhoppningsvis.

Såna här dagar är guld värda ibland.

mittiveckan

onsdag, lillördag, mitt i veckan, vardag.s.hjältar.
idag har jag "lyssnat" på en död kärring som inte vet vad hon snackar om.
spelat lite kort.
sett slutet på "the truman show"
spelat lite mer kort.
Ätit en "våffla".
haft självförsvar.
åkt buss med jocke.
lagat spagetti och köttfärssås.
ätit en våffla.
pluggat.

Imorgon ska jag få min studentmössa :D

svenska lektion

L : har du nya bröst anna?
A: va?
L: nee tänkte liva upp stämningen lite.... Ehehe.
A: har du ny penis ludvig?
L: ah du märkte det ! 
A: yep, beställd från internet? 
L: Mm, en kompis skicka en länk
A: inte second hand då?
L: Det är lite ihop plock 

Ha ha ha  

;>




du måste ju klicka på bilderna om du vill se dom större fattar du väl!
För att visa lite vad för slags skor vi hade o göra med i lördags ;)

Helt klart våra favoriter!

jag äter någon krumelurig pasta med räkor, paprik och champinjoner i currysås - och jag gillar inte svamp.


'

min helg:
I fredags firade vi mamsen med släkt, vin o likör och det var riktigt trevligt :)
I lördags åkte jag, ida och rebecca in till idas farbror och hans tjej, stor lägenhet, lätt att gå vilse i alla rum, och provade massa skor. bilder kommer.
Sen blev det ÅRETS FÖRSTA GRILLNING hos rebecca med lite brudar.
sen åkte jag o ida in igen till hennes farbror.
och sen gick vi till palace.
och idag har jag varit hos helgföräldarna. Vi har städat och kollat på gossip girl.
Undra om dom vill ha någon barnfrihelg? det tror jag ikke ;)

Nu ser jag fram emot vardagen igen.

'

det är tur att man har så fantasifulla vänner, som gillar att klutta i andras bloggar, MARIA!

' HEJ HEJ HALLÅ DAGBOKEN

hej! jag heter Anna!
jag är söt, och gillar att bajsa, 
äta, röka, snusa och pilla på blommor!
det var allt för idag.


PuZzzZzz & KjamiZzZzzZz


/Puk alá bordsduk

'

Det är ju så att min kusin sofia fick barn för inte så länge sen. Natalie heter hon. och jag hoppas sofia inte har något emot, men jag måste slänga upp två söta kort på henne :D 

Min andra kusin Fredrik, Sofias bror, har också fått en dotter, Malva heter hon och hon är också jättesöt. 
Nästa helg är Natalies dop, och det ska bli mysigt. Då får jag också träffa Malva för första gången ^_^

'

Är hos Maria. Vi har haft en väldigt bra dag
Hittade en bild jag aldrig sett förr.
Anna & Maria i ett nötskal? 


iiiiiiih

dagen är här ! Ludvig fyller år :D
Grattis !

'

Ja , den här veckan började ju inte bra.
Hoppade över några lektioner igår och åkte hem tidigare.
och idag började dagen med sovmorgon, hoppade över de 2 första lektionerna(den ena var faktiskt inte planerad, men jag hade tydligen kollat fel på schemat) och sen hoppade jag över den sista. Alltså blev det bara en lektion idag och ett möte.

Nu är jag hemma och solen skiner lite- deee e najs.
jag fick ett sms också ; "Nu åker vi hemifrån:D" och det innebär att de är påväg hem till mig- deee e najs !
Det ska bli promenad, snack, mys , stjärtning osv. Helst skulle jag vilja ha en mjukglass på det också, men vi får väl nöja oss med snus och vatten?
och så ska maria få sin alldeles försenade födelsedagspresent, som just nu står brevid petters julklapp... Haha.

22.22

Då hade jag (bättre sent än aldrig) skickat iväg en ansökan till ringgården. Hoppas bara det var rätt mailadress, då jag chansade lite.
Dags o börja söka skola snart med !

Idag hoppade jag över större delen av matten och filosofin för o åka hem o sova 3 h... kanske mindre bra, men tror det behövdes. Känner mig inte heller så pigg.

Är våren på väg på riktigt nu ? Det vore najs isf.


Den här bilden gör mig glad. Hoppas bruden på bilden kommer hit imorgon och sover med mig i dubbelsängen
Ge mig sol ^_^

'

jag vill också bidra med min åsikt om melodifestivalen.
Rätt låt vann icke !
Men är glad att inte snälla snälla vann!
men Måns skulle ha vunnit.
Låten är rätt ok. Måns är snygg. Han har utstrålning. Han har move'sen. Han har det man ska ha i en vinnarlåt.
Om det enbart handlade om låten, hade melodifestivalen lika gärna kunnat ha gått på radion. Alltså ska vinnarlåten ha allt det som måns hade.
Alltså vann ICKE rätt låt.

Ja ni, jag skulle gärna berätta mycket om i fredags , men jag får överlåta det till Ida.
För, hon har nog bättre koll på det än mig.
Det jag vet ;
förfest hos angel.
Gick in på Hugo.
Oj, jag hade visst tappat min väska ( som senare ungefär ALLA skulle få reda på)
ringde marias mamma som skicka nr till att spärra betalkortet (vilket jag inte lyckades göra)
Ida fick ett samtal, någon snäll själ hade våran väska.
Fick gå upp till stan igen där vi fick tillbaka väskan.
In på Hugo igen.
Ut igen.
In på Palace.
Ut från palace.
In på mcD.
ut från mcD.
Hem.
och det här hände under loppet av 1½ h?
jag sov gott runt 1 iaf.

'

fan så illa.
Det där var väl inget roligt att läsa?
Ida vill läsa om roliga saker, som bara hon förstår.
som andra tycker är irriterande.

"anna och evelina är goda vänner fast mycket olika(?) men en sak har de gemensamt... MAT!"
fint sms av simon på svenska lektionen då evelina tyckte att läraren skulle sluta att diskutera mat, för att hon blev hungrig
HAHAH
^_^


Nåt som jag skulle kunna ha sagt.......

bara för att ida tjatar

' - försöker studera till spanska provet imorgon. säger:
jag har trååååkigt!
blogga!
 Anna säger:
blogga själv
' - försöker studera till spanska provet imorgon. säger:
jag har ju redan gjort det idag!
Anna säger:
men igen !
' - försöker studera till spanska provet imorgon. säger:

jag har gjort det TVÅ gånger medan du inte uppdaterat alls!

Det är väl lika bra att jag tar tag i min roll som underhållare på en torsdagskväll.
Imorgon är dagen redan planerad. Skönt på ett sätt att inte behöva stressa, men som vanligt blir säkert allting ändrat.
men än så länge ser planen ut såhär:
Åker till skolan och har två tråkiga lektioner (maC och I.e)
spelar antagligen kort tills bussen hem går.
Kommer hem och sover säkert en halvtimma och sen duschar
Ida kommer.
Vi gör iordning oss
börjar jobba på att supa ner Ida
åker in till Angel
där elin och maria m.fl befinner sig
Vidare till Hugo, Otten och Palace.

Resten av helgen är ännu oplanerad, vilket är skönt.

Idag träffade jag maria o petter - de e najs.

naej

Nu är jag precis nyvaken, trött, sur, o känner mig jävligt opepp på att gå till skolan imorgon.
Dock måste jag gå dit och göra naturkunskapsprovet, för jag tror inte jag vill plugga på det en gång till och helst inte i Maj.
Helst skulle jag vilja lägga mig i sängen igen och somna om. Har sovit 2 h och det behövdes.
Hela dagen har jag haft världens mensvärk och haft frossa/kallsvettningar.
Jag har varit sur och kunnat börja gråta för minsta lilla.
Matteprovet var jättesvårt och jag tror inte jag får godkänt.

Nu måste jag ta tag i det här, annars somnar jag om igen.
Ska gå och fixa en kopp te och plugga.
sen ska jag sova igen.
Sovmorgon imorgon - de e najs.

Får hålla tummarna för allmänheten att jag är gladare imorgon
^_^

'

vet inte vad som har hänt. Har inte alls känt någon ångest inför det jag har att plugga och nu har jag TILLOCHMED suttit och pluggat NkB.
Hoppas det håller i sig en vecka eller två ^_^
Dagen/kvällen spenderades hos helgföräldrarna.
Jag och Ida försökte plugga matte, vi lyckades med 5-6 tal(som vi hade facit till) sen tog godispåsen och Patrik 1,5 över.
Spelade hold'em med Ida och Johan och jag hade ett stort övertag väldigt länge !:D men sen var det dags o lämna stödfamiljen o åka hem till sig...
Imorgon ger jag mig själv en sovmorgon - de e najs.

Ironiskt att sakna
puss och godnatt

'

jag blir glad när jag tänker på framtiden.
För några månader sen trodde jag inte att jag skulle göra så mycket direkt efter studenten.
Nu har jag massa planer.
och jag är glad att inget eller ingen håller mig tillbaka.
jag kan släppa allting och bara fara iväg.

jag har inte förstått konsten att dricka sig snygg??

jag har aldrig sagt att vi är snygga?

isåfall ska jag sluta med det ! :D

youre so hard to beat

min måndag har hittills varit ganska bra. Kanske för att jag inte hade någon söndagsångest igår. och kanske detta för jag var hemma hela helgen?
BRA GJORT ANNA,
överträffade även mig själv genom att plugga lite naturkunskap på lördagskvällen (jag som inte ens brukar ha koncentration till att plugga på vardagarna)

Idag väcktes jag av väckarklockan och snoozade som vanligt några gånger innan jag gick upp 7.10. Sa hejdå till den snarkande sömntutan som låg kvar i sängen och åkte till skolan.
naturkunskapen var ganska onödig, då vår lärare var tvungen o gå till en annan klass. Det blev skitsnack i bibiloteket.
På marknadsföringen skulle vi lyssna på nån känd nationalekonom , och han var så känd att vi inte ens orkade lyssna.
och den tråkigaste lektionen av dom alla, var tyvärr inte inställd eller något annat. Det känns så bra att PeiVei hatar mig. Tror han hatar mig mest av alla i vår klass iaf. Så fort jag säger nåt, tvärsätter han sig det direkt och bara tittar på mig och säger med sina småögonisinstorakropp ; ÄR DU HELT DUM I HUVUDET ELLER!?!?!?!?!?!

sen stannade jag och simon kvar i skolan för att vara snälla och göra Ida och Markus sällskap. Vi spelade kort och hade det ganska trevligt och roligt som vanligt :)

Sen åkte jag 46 hem och mamma fick hämta mig i wingwum.
 vi åkte till vår granne gunnel och tog ett glas vin och lånade med oss en spikmatta hem.
Så när jag kom hem låg jag på den och lyssnade på anna ternheim, vilket var riktigt avkopplande.
sedan gjorde jag mig en räkmacka, men då hade vi inte majonnäs, och då kändes hela idén värdelös men det fick funka. Tittade lite på scrubs och nu sitter jag här.

Måste plugga matte, men fyyyyyy så tråkigt.
Har omprov på onsdag.
Nu ska jag gosa lite med selma som är överkelig.
Pussheeeeeeeeeejpa

vita hästar

Idag tackar jag Ida - TACK idag känns det bättre !
;D

Nu ska jag äta frukost
sen ska jag städa lite
plugga lite
duscha lite
sen får vi se om vi(jag och mina personligheter) lämnar höckerum eller om vi stannar kvar.

'

jag förstår inte hur den här dagen kunde bli så dålig.
Dagen som min lillasyster fyller år och dagen som vi skulle fira Maria.
Mår inte bra, huvudvärk och ser grått.
Spyr galla på dig och ditt sätt att bara se dig själv, prata om dig själv, och lyssna på dig själv!
Luleå känns just nu väldigt nära!

'


INGEN VANLIG DAG

FÖR DET ÄR MARIAS FÖDELSEDAG - HURRA HURRA HURRA!
Nu har min bästis också fyllt 19 år. Hoppas du får en wunderschön dag din bäver! :D

'


Lyssnade på p3 live session igår kväll med Tiger lou
- de e najs

'

ok.
Idag hände något väldigt roligt
just nu orkar jag inte förklara hela situationen
men jag skrattade väldigt mycket.

Då var den delen över iaf - skönt.

min tillgång på pengar för månaden ser inte bra ut.
med tanke på 3 födelsedagar och allt som hör där till, som utgångar m.m.
:(

det hoppas jag att du förstår själv!?

hi

Känner mig uppgiven, halv och ganska trasig på nåt sätt.
jag vet inte vad jag vill, och blir lite förundrad på mig själv.
Om jag ändå kunde bli lite mer besämt över vad jag egentligen vill,
jäkla velpelle!
dessa filosofilektioner gör det ju inte bättre. tex:
Ha mål i livet - har jag ens nåt mål? Känns som jag bara tar mig igenom dagarna tills det händer nåt. 
Omvandla det dåliga som händer till något positivt 
- haha, det här har jag svårt för.

usch, nu ska jag försöka sova och inte tänka mer på sånt som jag ändå inte blir klokare på.

Jag önskar mig själv lycka till på min(våran) projektredovisning imorgon inför skolan.
och även er andra som ska redovisa!

'

man väcker en ångest när man släcker en annan

aja, dags o försöka sova.
Möta morgondagen med ett glatt humör ;)

hi

Hejsan hoppsan. Har precis badat och ligger i sängen, riktigt fint.
I fredags gjorde jag inte ett jävla skit.
i lördags gick jag upp relativt tidigt och träffade Louise och Julia. Det var riktigt kul och vi prata om allt möjligt, kolla av läget och lite minnen osv. Julia är också världens sötaste 10månadersunge.
Klippte och färgade håret och efter ungefär 2½ h var det färdigt.
Stressad lite på stan med Ida, Martin och Johan innan vi åkte hem och påbörjade festen ;D
en förfest hos lex? och en hos keso.
Hugo nästa.
sen hem till ida och Martin.
Idag var vi uppe tidigt och har hållt på hela dagen. Bla ätit kinabuffé och storhandlat på city gross.
jag vill hälsa helgföräldrarna och tacka för en rolig helg :)

"-det ska jag komma ihåg när du ligger där och har cancer i varenda könsorgan"
-martin försäger sig om Idas hemlighet

"-men jag har också lika stora fettolår som du har"
-Ida ska försöka "vara snäll".

Checkar ut med mitt nya smeknamn
/ Acne-Anna



RSS 2.0