sol

är nu hemkommen från en toppendag med Ida.
dagen var tänkt till att plugga, men vädret och jag kom inte överens om den saken.
Nu är jag röd som en kräfta och trött som en bäfta?
men ska ändå försöka orka summera dagen ;)
först åkte vi ut till sanden för att ensamma visa vem som bestämde på stranden ;)
sedan åkte vi hem en sväng för att laga till en femstjärning middag.
därefter blev det båtåkande och grillande på en ö.
Dagen får absolut 4/5 toasters!

nu ska jag lägga mig i sängen och försöka läsa ett(av tre) kapitel av internationell ekonomin...
äckelprov på måndag.
(kul o göra omprov på mösspåtagningen??)
Natti natti .

rubrik

blääääää på skolan.
jag sitter här och försöker analysera men min hjärna strejkar -så det känns inte så bra.
och nu vill jag bara göra nåt kul(för det här är så tråkigt och går verkligen inte)
skulle t.o.m hellre vara ute i gryt med helgföräldrarna för o snygga upp en båt.

Förut var jag & simp hemma hos Ida och styrde upp lite saker.
snaaart, fast det känns oäääääändligt långt bort, är studentveckan här.
Fy schaaalingen vad jag kommer må bra då(lite besviken)när betygen är satta!

'

de senaste dagarna har varit bra.
skönt att få känna på lite "sommarlovs"-känsla!

i onsdags&fredags jobbade jag.
annars har jag mest varit med Ida :)


dåså.

tittar in för att slänga iväg en hälsning till mannen (myten, legenden) som är en av de få människor som delar min "kärlek" till salt & vinäger-chipsen och som är snygg i håret , Hej martin.

de med mat-och städbehov

Ida: jag har tråkigt. vad ska vi göra?
Anna: Jag med! Jag vet inte... ska vi åka och handla?
Ida: Ja det gör vi !

ja, vad ska man göra när livet känns pissigt ?
Man åker och handlar.

'

världens helvetes sämsta dag !!!!!
nu ska jag sova bort det som är kvar av dagen.

,

Fredagen började med nationellt prov i ma c. Det gick sådär.
Solen sken och ida och jag var glada ändå.
Vi sparkade lite boll med Tikka och väntade på att något skulle hända.
En ko räddade oss.
och vi räddade den.


vi dödade lite tid i solen


jag myste med Tikka


sedan blev det supergrillning
och en sväng till höckerum för en dusch o en bit tårta.
tillbaka till mogata och senare blev det hamnkrogen i stegeborg + bastu + bad.
lördagen vaknade jag med en bula i skallen och med gräsfläckar på jeansen.
(även med en supersnygg frilla)
haha.

sen blev det lugna gatan i höckerum resterande tid av helgen.

'

tiden är fel.
det träffade rätt.

plugg

man sitter med datorn i knät i gungstolen på rummet.
man lyssnar på pluggmusik(?) på spotify.
helst skulle man vilja sova.
Men en rapport ska vara klar och då går det inte att sova.
För att inte ögonlocken ska falla totalt fixar man sex koppar kaffe.
Man känner att man fick en liten framåtpuff och skriver lite.
ohoj vad man skriver. (MSN är roligt)
texten är fortfarande bara 6 meningar.
Surt tar man fram kaffekoppen och tar en rejäl svälj.
MMMMMH så gott.... tills man sväljer. UUUUUUUUUUSCH SÅ ÄCKLIGT!!!
KAFFET HAR SVALNAT.. DET ÄR KALLT.. DET SMAKAR SKIT!
Man vakna iaf

(Man=jag)

jag tycker det klär dig

helgen slutade bättre än vad den började.

Lördagen började med att jag städade.
sen kom Ida över och kikade på 8 små liv...
o vi gjorde en specialbeställning och om 8 veckor är nog martin nöjd ;)
18.30 skjutsade vi Idas farmor och Leffe till sörping.
sen tillbringade vi kvällen framför tvn tills de skulle hem på natten.

söndagen började med att Tikka sprang bort.
vi drack kaffe o åt frukost hos Idas far.
vi åkte sen till martins föräldrar.
Gustav, Johan och Chabo(akta stavning) gjorde oss sällskap och vi badade hundarna vid Husbyvik.
sen degade jag & Ida framför tvn och sen framåt 17 åkte jag hem.

Nu ikväll har jag kört lite och även bokat min första körlektion och skrivit inledningen till svenskarapporten som skulle varit klar i torsdags.
och imorgon ska jag säkert redovisa internationella ekonomin, som jag skjutit upp ett xantal gånger.

Hoppas på en bra vecka.

silly game we play

Länge sen jag var så... tom.
det gör ont både fysiskt och psykiskt.

Fredagskvällar är helt värdelösa att tillbringa hemma.
Det finns ju mindre att göra än på en vardag.

men det som är + idag är som sagt sommarjobbet.



yeaz

idag är jag hemma.
känner mig helt slut både i huvudet och kroppen.

Jag fick iaf veta att JAG FÅR SOMMARJOBB PÅ RINGGÅRDEN. och det är för jävla bra !!!!!!

grattis till Ida som klarade matteprovet.

Ikväll ska jag äta tacos.
och i helgen måste jag plugga massor, men jag vill inte :(

jag har inga lyckokänslor inför studenten än.. känner bara stress,press och att det är för kort tid kvar !
men det kommer nog...


45 va??

Jag blir så förbannad på människor som inte klarar av sina jobb!!!

den här dagen blev lång och jobbig 

men tack Ida som gjorde mig sällskap

ja ja, ni andra kan ju simma lugnt och glöm inte bort att reta påven ;)

sanna 19

Då var jag äntligen klar med studentklänning och skor.

ska fika lite i solen med mamma o annica, som gjorde mig sällskap idag när vi letade klänningar.
sedan ska jag duscha och sen blir det wingwum  och sanna.
För imorgon fyller hon hela 19 år.
ikväll blir det Hugo , vilket var länge sen.

sen väntar en jobbig söndag..
men det tar vi tag i då, för nu ser jag fram emot denna kväll.

isch

jag är så otaggad på skolan.
jag vill bara vara klar med allt och vänta in studentveckan!

Men sen då?
Inget sommarjobb.. inget jobb.. inga pengar.
ångesten HERE WE COME !

RSS 2.0