eet

helvetes knä som gör ont.
kanske inget att rekommendera att köra strandpingis på en blöt brygga, iaf inte om man går in för spelet. ( för då kan man ramla)
och kanske inte att "tränings"-simma som en idiot dan efter.
Idag fick jag be om skjuts till jobbet.

har ovanligt "mycket" pengar på kortet för att vara mig.
kan ju bero på att jag inte haft/har någon fritid att göra(använda/slösa pengar) någonting på.
vad kan vi dra för slutsats av det då?
Jo, att jag kan..
*fortsätta som tidigare och spara för att  ha en god summa att resa för
*Spara för studentliv
*slösa och leva livet i sommar
*spara för en flytt
typ nåt sånt

'

skönt att inte kunna känna sig hemma någonstans...

Efter sommaren ska ni få min nya adress !

bakdeg

varför hitta på något roligt en varm, solig sommardag när man kan jobba?
;>

klirr i klirr

Bara för det är en sån känsla i denna bild!

sista dagen på studentveckan ( alltså dagen innan utspringet, för er som inte vill tänka, nu gjorde jag jobbet åt er, snäll jag är.)

repris

det spelar ingen roll var man är.
vilket många tror.
men nej.




;

sen i lördags har jag bara sovit mig genom dagarna. Är riktigt genomförkyld.
Idag fick vi ta bort Klara också ;(
allt känns bara som en bra början.

det är över nu

idag har jag sovit hela dagen.

Igår vräkte det ner regn, men som "tur" vid utspringet var det bara lättare regn.
Fick jättefina presenter och allt var bra ! :)
jag har fort inte fattat att jag tagit studenten och jag är ganska säker på att jag kommer sakna mycket som har med skolan att göra. Dock tror jag inte det är slut på skoltiden riktigt än ;)

nu ska jag försöka bli frisk och pigg efter en hård studenttid.
på måndag börjar jobbet.

(tack för din "present")

balen'09


jag&simp

tråkigt.

Du.
jag vet inte riktigt hur jag ska förklara vad jag känner.
besvikelse?
ja det tror jag.

det hela är synd iallafall.

strul

hej å hå farbror blå.
idag kom jag till skolan och insåg att jag var tvungen att vända hem - bullcrapshitbajs.
idag ska allting lämnas in och jag jobbar ju så bra så jag är inte klar.
hade tänkt o bli det idag, men det började inte bra.
Ingen hade bil.
ida hade körtkort.
vi snodde mammas bil.
nu är jag tillbaka i skolan iaf och ska skriva klart filosofiuppgiften - det är inte roligt.
Måste skolka från andra lektioner också - men det är ju inte så viktigt.

Mösspåtagning sen också.
men det är det väl ingen som missat?
hela facebook innehåller MÖSSPÅTAGNING..
EhHEHEhE


Aja , vi ses i röran.

RSS 2.0