"Ett år senare och bara dummare."

hey, lördag närmar sig.
förfest-stället fixat.
keyboarden är framplockad.
sångrösten uppvärmd från gårdagens utgång.
gästboken är framtagen ur bokhyllan och dammfri.
Nu hoppas jag att förfesten blir som förra årets !
Succé!!


'

haft en bra födelsedag med familjen, anna, johanna, ida, martin och johan :)
fått jättefina presenter.

men nu känns det jätteskumt och har en obehaglig känsla i kroppen.
känner mig ledsen.

hoppas att dagen imorgon inte blir allt för jobbig.

'20

vääänner,
på lördag gör vi nåt roligt :)
Ludvig - det vore roligt om du dumpade sthlm för helgen !

'

jag hoppar nog reservuppropet, vill ju inte va kvar här ! Iaf inte för att plugga..
Men ett jobb tar jag gärna !
KUL att man ska ha arbetslösa kompisar som "har inga pengar" som inte vill åka på semester med mig..
ska ansluta mig till nån findingmates.com och se om jag hittar någon/några resekamrater.
jo, det var väl allt för stunden.
nu ska jag åka och hämta lillsis i nyya piiilen.
kjaaam

'

gaaaaaaah.
ska man plugga nu i stan eller inte?
aaaaaaaaaarh!

RSS 2.0