'

jag är mest trött/slö.
jobbat för lite.
men ska jobba imorgon nyårsafton och i helgen.
imorgon ska "4-trion" käka på durkslaget , hoppas det blir bra, annars känns det som jag är boven i det hela!
idag dog farfar.
gott nytt år va det ja.

'

min låtaskompis har rymt ;(

'



jag lägger över hela mitt ansvar till ida ikväll
- med nöje.


gårdagen - dagen

make up
sjuk
05.20
stress
julklappar
mörkhårig
förbjuden vänstersväng
skratt
julkort



jag skickar inga julkort, men god jul


'

förra veckan var väldigt bra.
Umgicks med p i veckan,
skaffade körkort.
Umgick med i på fredan, träffade även en 'ful(och full) men rolig' s ;)
firade lilljul hemma i lördags, och j var med.
och igår var jag hemma hos j på mysig middag.
och idag var jag med a.
helt klart bra gjort av mig att få in träffar med så många raringar.

tack för ditt stöd, du är värd allt bra.
du vet vem du är :)
fick finaste post jag nånsin fått i fredags ^_^

'

fredagsmys, rödvin och KÖRKORT!
var nog mer nervös inför HP än uppskrivning/körning.
men nu har jag det iaf !
och det ska ju firas ikväll.
nu ska jag ta bilen till ida och riva ner deras hus medan de är på julbord!!!
ses på hugo antagligen.

'


ska man göra nu då?
semester någon?

'

helvete




'

då då då då då då dådådådådådådåååååååliiiiiiiig stil

'

haha jag gillar hur jag sitter med tårna, typ sexxii.

'

joppet gick pra.
badet gick sådär. hela badrummet blev mer en pool. gick åt en madrumsmatta, 5 handdukar och tvätt på golvet för att få bort allt vatten.
imorgon ska jag va i stan kl 10, körlektion.
och efter det ska jag träffa S !
vilket jag är klaaad för :)
var alldeles för länge sen, lyckas alltid med att misslyckas att träffas.
ska se hur hon bor, hon flyttade hemifrån för nån dag sen , skojsigt och roligt för henne. Nu kommer hon aldrig få va ensam, jag kommer gladeligen ställa upp och alltid hålla henne sällskap, vare sig hon vill eller inte ! muwhaha.
ska nog även dra en repa på stan, och imorgon har jag tänk att jag faktiskt ska få unna mig ett och annat ! JA TACK SNÄLLA ANNA!

HEJPA

'

snoozade över idag, varit så trött, fast jag inte gjort nåt spec eller sovit lite.
gaaaah.
har nu iaf ätit rostade mackor och pratat med 3 st kundtjänster. och inte verkar jag bli smartare. mer förvirrad,
vet inte ens vad den andra kundtjänsten som jag pratade med var för nåt...

ogillar den känslan jag har nu, för många saker.
var kom detta ifrån?
det händer inget, men känns som allt kommer på samma gång.
iaf nu i december..

skönt o få åka till jobbet sen och tänka på annat.
som att svara på "vem är du?" i 7 timmar.
jag har blivit bäst på frågan.
(ibland är jag t.o.m catwoman!!)

tycker det finns vissa likheter
inte saaaaaaaaant

RSS 2.0