'

då har släkten från pappas sida åkt hem.
drygt 4 h sittande och bara äta...
nu kan jag leva på maten från idag till juldagen tror jag ;D
vi tog några gruppbilder också, så får vi se om jag får upp en sån här nån dag..

Ikväll  kanske det blir filmtittande , se nån av de få filmer jag har, som man sett minst 1231435 gånger innan :)
men har man bra sällskap brukar det funka!

Imorgon ser planen just nu ut som det att det blir stan med maria och petter.
Är inte riktigt klar med julklapparna än,
och efter det får vi se om det blir nåt mindre stressfult att göra med kvällen,
som att baka, se film, äta eller slappa ^_^
Jag saknar minsann majiia.


Kommentarer
Postat av: PuK

sötplutt-skalle! jag saknar dig med, men imorrn ses vi! :D

2008-12-21 @ 19:02:19
URL: http://batterinarkoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0