'född med mindre tålamod för matte

jag vill inte plugga matte, jag har ingen ork och verkligen inte lust.
så mycket skönare och bara ligga här i sängen och lyssna på musik som the killers & coldplay och bara slösurfa.
igår efter britney spears dokumentären satt jag o maria helt plötsligt på spårvagnen ner till centrum.
Efter några chilicheese och en kort väntan i vipkön var vi inne på hugo.
Där bl.a min mindre nyktra syster befann sig.
Fick ett slag med flaskan på läppen. Tackar.
Simp the shrimp var naturligtvis där också och klippt sig hade han - snigging ;)

Idag skulle jag&maria ner på stan och fixa några saker. Men, vi sjukanmälde oss och tog en sovmorgon.
och ganska som vanligt blir man väckt av hemnumret som ringer..
satte mig på roliga 459, men fick sällskap av Jakob så resan gick lite snabbare.
Hem och städa, tog några timmar.

Imorgon ska jag inte göra så mycket, plugga MATTE<333
och på tisdag får jag försöka göra så mycket annat plugg jag hinner,
för på Onsdag kommer Ivis.
och då ska jag,maria ivis och pettis hitta på nåt kul.
och antagligen göra Lena mer eller mindre irriterad på natten, med "pinnstolar som låter, timlånga duschar och hög musik" ;D

om man skulle ta och öppna matteboken,
eller dra täcket över huvudet..?
föredrar det sistnämnda...

Kommentarer
Postat av: PuK

indie-simon & chilicheese! :D har jag berättat att hon tycker att det är förfärligt att jag drar dammsugaren över trösklarna när jag dammsuger? Lena tha hagg tycker att man ska "lyyyyfta!" den lilla sugaren vart man än ska, "för det låter ju som ett helt åskväder ner till henne!" MER AV HENNE ÅT FOLKET! JIPPIHEY!

2008-12-08 @ 08:40:42
URL: http://batterinarkoman.blogg.se/
Postat av: Elin

hahaha! oh lena! :')

2008-12-08 @ 19:24:23
URL: http://helny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0