A dustland fairytale

haha,
volleybollen gick ju inte så bra idag för sp06b. Fick ju precis ihop 2 lag iaf.
som sagt, gick inte så bra, men det var roligt ändå ^_^
åkte hem 11, och sov till 16 .....
och nu har jag suttit och rotat lite i affärsvärlden, bolagsfakta, privataafärrer , och kollat upp lite saker som årsredovisningar, börskurser osv osv..
Det är roligt att "vara" ekonom...
frågan är om det blir träning ikväll?
hjärnan känns som den fortfarande sover, men kanske skulle vara bra med lite träning då?

kan inte riktigt bestämma planerna om lördag - om jag ska ut på krogen i viken, så att simp blir nöjd, eller om jag ska ut i stan, o röja med elin, som måste bli frisk(och det kan bara ske på ett sätt) och angel, som blivit nya #1 "cinderella in a partydress", eller om jag ska åka med ida till tranås, och festa där. kan ju vara roligt med nåt nytt? ;D


Får ej glömma, EN STOR KRAM till Anna :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får göra precis somdu vill, men det vore trevligt! :)

2008-11-25 @ 20:36:56
Postat av: Ida

.. om du följde med till tranås!

2008-11-25 @ 20:37:39
Postat av: Anonym

hoppas du menar mig ! Kram till dig<3

2008-11-26 @ 17:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0