'

hemmakväll?
Visst, till en början trodde jag det.
Klockan nio kom IDA och hämta upp mig.
Det var visst utgång på gång.

Det gick väl ganska bra att värma upp Ida, några lögner och sen var hon ikapp?
HAHA,
det är roligt när det ploppar upp nya roliga saker man gjorde igår, lite då och då.
Nu kom jag på att, jag och Ida skulle "mjölka dig?" kossan på teaterbaren. haha. Grattis.
vakna upp med angeliqas mobil i väskan, och ett namn och ett nummer på en servett.. haha, grattis.

Hemfärden från sörping idag gick ju också bra, kolla buss, gick dit. Aha, bra jobbat anna, du kolla fel.
hopp, "hej mamma kan du hämta mig?"
sitter och väntar, så kommer ju äckelbussen. men då sitter jag ju på fel sida. Grattis Anna.


Ah, vi hörs lite senare,
nu ska jag gå och sova, brevid min hjärna.



Kommentarer
Postat av: Grattis

2008-11-02 @ 15:31:21
Postat av: Grattis

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS

2008-11-02 @ 15:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0