'

Idag hade man nästan kunnat tro att jag hade födelsedag.
Jag fick nämligen frukost på sängen av mamma. Och det är bara sånt som händer när man fyller år.
Men idag blev jag väckt av mamma som kom in med två rostade mackor, te och smoothie.
Trevlig överraskning.

Sedan kom min äldsta syster-yster hem tidigt, hon var nämligen ledig idag.
Så just nu städar mamma, och cia lyssnar och sjunger på jullåtar, vilket får mig att vilja gömma mig under täcket.

Skönt att bara vara hemma ikväll..
tror det står tacos på schemat.

kan ju också informera att Ida berättade att jag fick 14,5 p på matteprovet. Så den här gången blev jag godkänd.  - skönt


hemma från skolan idag också...
Segt.

Kommentarer
Postat av: Elin

du missar sockervadden! GAGAGAAAA!

2008-11-07 @ 23:25:48
URL: http://helny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0