kom in i röran

just nu ligger jag i sängen, duschat och borstat tanden.
Klar o vänta in john blund.
jag är trött idag,
somnade nämligen runt 2 halv 3 i natt.

hade nationellt prov i sv b idag, hur det gick får vi se när vi får tilbaka uppsatserna. Har ingen aning om hur det gick. brukar inte gå så bra att lita på känslan heller.

Efter det åkte jag in till stan o mötte Anna. Köpte en myströja, en vanlig tröja och en "skin care".
Träffade Pukis, och Wäven från Malmö. och tog en snabb "fika" med dom innan bussen hem kallade.
Idag träffade jag rätt hållplats och allt ! ;)

På fredag har jag en date.
vi ska se på bio.
sen ska jag kanske sova över där(om jag får) för jag vågar nog inte åka hem :$

och på lördag blir det filmmys med sanna, anna och alice? :)

Föresten är jag nyfiken på vilka som läser här...

Avslutar med en fyndig mening, helt utan innebörd.

Kommentarer
Postat av: Ida

jag gör ju det!:) (som att du inte redan visste det)

2008-11-13 @ 11:37:15
URL: http://idamarialindecrantz.blogg.se/
Postat av: rebecca

i do it to!

"borstat tanden".. fick en bild av miss a. schultz liggandes i sängen med endast en välpolerad framtand :D

2008-11-14 @ 23:15:28
Postat av: Anonym

Aaaaa "borsta tanden" sa alltid Lisa :)

2008-11-17 @ 10:03:51
URL: http://bubblan84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0