'

Igår var en bra exemplarisk date.
Det hela började med att jag "hämta upp" X på jobbet.
sedan gick vi hem till X där X skulle duscha.
Vi gick ut och käka, och X bjöd självfallet på middagen.
Bion var spännande, och lite mysigt att få krypa lite närmare varandra.
Efter bion gick vi en promenad, och vi fick en helt annan syn på livet på stan en fredagkväll halv 12 - fjortisfyllor, gråtande blondiner, och spyande ungdomar, och även äldre fyllisar som står och raggar på varandra utanför resturanger.
Efter promenaden gick vi hem till X och såg på tv, V for Vendetta. Jag berättade att jag blir lite smått betuttad i V när man ser den filmen, men då skulle självklart X retas och visa den fula skådespelaren som spelar V. Efter det kunde jag inte se filmen med samma känsla - tack !
X och jag delade säng,
och jag fick även en nyckel till lägenheten,
dock fick jag lämna tillbaka nyckeln,
det hade ju kunnat gå för fort annars ;D

Tack för en bra kväll, Angeliqa ;)

Kommentarer
Postat av: Angel

tack för att du bäddade min säng efter att du gått, inte alla dejter som gör det minsann ;)

2008-11-16 @ 00:27:20
URL: http://iinfiiniite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0