'

diskussionen kring v.beckham följde även med till mentorstiden. Det blev en jäkla diskussion!

simon vägrade o ge med sig om att victoria är alldeles för smal, även för sin egen hälsa.
nej nej, hon är ju bara medveten om vad hon äter och tränar, enligt william.
jag la även in min teori om att ;
X: -du gillar ju bara lena ph för att hon är lika smal som victoria beckham, annars är hon ju bara en gammal och rynkig tant!
Y: -nää, dom är ju snygga..(något liknande)
Z: -Jag gillar kicki danielsson !

haha.. wooligast idag :)

nee, nu ska jag "gå och fika?"
^___^

Kommentarer
Postat av: Ida

haha. hur ska vi klara oss utan Sp06b efter studenten? :O

2008-11-20 @ 20:18:01
URL: http://idamarialindecrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0