'

skönt o komma hem kl 13 igår.
Va ute o sprang en runda i det kalla vädret, fick lite ont i lungorna, men är man tuttig så är man.
Åkte till söderköping,
där en joachim överraskade mig på gatan :)
Ida, martin och johan kom och hämtade mig och vi åkte ut till Mogata.
det började drickas de alla möjliga shotar, och bacardi razz
ungefär vid 10 var alla redo för efterfest ;D
slutade i sängen med Ida och Martin, där det var ett liv om rätt och fel sida av sängen, rätt och fel sida att ligga på, osv. men tror alla somna till slut.
Drömde om meloner.

Nu är jag hemma igen.
ska snart äta pannbiff.
sen vill jag träna,
vad kan tänkas idag?
Ikväll, det enda jag har planerat är att jag INTE ska på b.rosenström på otten ^_^

haha, en "ny" låt av m.krunegård på trackslistan.
allt det känns så länge sen,
sommarlov, (lite)sol och bloody mary :D
ett fint återträffande i december?
Jag, bloody mary, wäven och Iwan?
det tycker jag !

Kommentarer
Postat av: Pukis

dääääää tror ja allt! men med mindre blood. mer mys. och MYCKET mer damPande!

2008-11-22 @ 14:26:58
URL: http://batterinarkoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0