'

efter en kall promenad skulle jag fixa till mig en helgsfrukost(på vardagarna hinner man skölja ner nån macka med lite juice innan man springer till bussen)
Jag har ju mer eller mindre gjort mig själv känd som den som inte lyckas koka ägg, vet inte hur många misslyckanden jag lyckats få med mig i bagaget. Men idag lyckades jag ^_^

J är min mattelärare
och A det är jag,
J - du borde inte läsa matte c !! Du borde gå bollsport eller matlagning !
A - det gör jag redan ;(

haha, är inte bra på nåt av det...
Inte kan jag matte, och inte kan jag ens koka ägg... (undantag idag:D)

Kommentarer
Postat av: rebecca

detta inlägg blev dagens asgarv :D

2008-11-23 @ 14:28:17
URL: http://rebeccaevaring.blogg.se/
Postat av: Älgen

hahaha fy fan vilken taskig!! Äre Johan som är så rak på sakm :P?

2008-11-24 @ 07:40:50
Postat av: sofia

Jössös..själv gav jag upp efter Matte A o valde sedan bara kurser som Bordsdekoration och Bild..en kvinna måste veta sina begränsningar ;)

2008-11-24 @ 16:25:08
URL: http://bubblan84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0