'

Börja dagen med sovmorgon - väärt !
igår kväll va inte lika värd...
haha, som man bäddar får man ligga,
eller ligga som man bäddar?

ikväll ska jag på Peter Johansson(eller vad han heter) konsert med musikklass elever här i sörping. mamma har tydligen köpt biljetter, så ikväll sitter familjen där, plus tobbe, och lyssnar.

imorgon är det fredag igen - Muuummma!
börjar med att Ida och jag - för en gångsskull- ska vara "duktiga" och faktiskt jobba lektionstid, och va kvar läääänge i skolan, ända till 14.35, för då går bussen.
Sedan bär det av till stan och till marias blom-tema-utställning,
och där följer såklart min dejt med ;)
för efter det blir det rappakalja hos maria! :)

sedan är det lördag..
då det blir fest i tranås.
Förfesten blir i bilen upp, och om det blir som jag o Ida tror, det roligaste på kvällen ;)
sjunga/skrika/fixa Ida knöKfull/skratta/massa pauser m.m ;D
Det kan sluta riktigt bra, eller riktigt illa ;D
vi får se på söndag morgon vad vi tycker.

Kommentarer
Postat av: Ida

Nu kan man säga att du nästan lovat en ordentlig uppdatering av kvällen på söndagmorgon! ;)

2008-11-27 @ 11:13:31
URL: http://idamarialindecrantz.blogg.se/
Postat av: Angel

nae, det känns lite dumt... när jag precis kommit in i rollen. men jag måste ju jobba så jag har råd att ta tillbaka den när jag är ledig ;)

2008-11-27 @ 14:27:03
URL: http://iinfiiniite.blogg.se/
Postat av: PuK

ner, NER!

2008-11-27 @ 18:52:10
URL: http://batterinarkoman.blogg.se/
Postat av: ja hewwegud

ner för fan!

2008-11-27 @ 20:21:16
Postat av: E

anna! du ska få gå på hockey imorn! det blir väl roligt? och skojsigt. :D

2008-11-27 @ 21:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0