'

första advent, första ljuset tänt, kaffe, pepparkakor, glögg och lussebullar ,
citat elin : " vilken smakupplevelse"
eller inte, känner inte en enda smak...

kom o tänka på mål med livet och vad man vill uppnå osv.
Jag har inte ett enda mål känns det som, eller känner DET HÄR VILL JAG..
jag måste vara en av de tråkigaste människorna som gått i ett par skor känner jag idag, på min favoritdag i veckan - söndag.
Skolan borde ha någon slags kurs , "mål och meningen med livet" eller något annat snyggt.
Där man kan få vägledning och support till att göra bra/avgörande beslut, och typ istället för betyg så kan man få ett mål, t.ex ja du anna, du ska bli bäst på att åka snowboard. Ja, då skulle jag ju veta vad det är meningen att jag ska göra och så skulle jag slippa behöva tänka på det, eller vela fram o tillbaka med känslor och tankar.
Då hade jag antagligen åkt till snön, gått utbildningar och ägnat dag in och dag ut, till att försöka bli bäst på att åka snowboard. och sen skullle jag vara nöjd.

Eller är det bara jag som är helt utvecklingsstörd och inte vet vad jag vill göra med livet?
Känns som att alla vet vad dom vill..
Ge mig nåt att sträva efter..

"det kommer, det kommer".
Kyss min feta pung :)

Kommentarer
Postat av: Angel

Ungefär sådär känner jag också, ganska exakt faktiskt. Och jag är tre år äldre än dig, kan berätta att jag fortfarande inte vet vad jag vill... men den där studievägledaren, prata med den ;D. Där kan du nog få ganska så bra svar...

2008-12-01 @ 02:23:13
URL: http://iinfiiniite.blogg.se/
Postat av: nä

Hasse behöver väl hjälp i lagårn? :P

2008-12-01 @ 15:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0