'

idag är en seg skoldag,
nästan så man skulle vilja åka hem,
men varför ska jag göra det?
jag har ju redan en mamma i klassen ;
IDA :D
Nu är det igång igen,
Ida: vet du vad jag gjorde igår? satt och kolla på bäbismagar på DATORN.

haha,
försöker övertyga henne om att börja träna med mig också,
Jag: jo, men Ida kom igen nu, du måste ju börja träna..
Ida: ne, orkar inte.
Jag: men har du tänkt på, du måste ju börja träna innan du blir med barn?
och så du kommer i bal/bröllopsklänningen ;)
Ida: ajuuuuuste, ska tänka på saken!

haha.

Efter en kattmat-i-ugn till lunch satte vi oss i en datasal.
Ida: vad äckligt man smakar i munnen nu då.
jag: aa fy, det  är ju nästan så man skulle vilja ha en..
ida: MUNK!
haha..
precis DET jag tänkte säga ;D nästan....

Här har vi Idas kommentar till mitt inlägg : vem gifter sig först?

Postat av: Ida

Anna, du behöver inte oroa dig!
Pojkvännen kan dumpa eller dumpas,lägenheten kan ta eld och jag måste flytta hem till mamma. Hunden kan dö, katten är redan död, svampen har jag lite svårt att släppa men de kanske slutar exictera snart? Åskan kanske pajar min tv, bilen kan jag tänka mig att sälja för din skull, barnmage behöver inte innebära giftemål och okej, bal och bröllopsklänningar är en hobby men jag kanske vaknar en dag och känner för att titta efter partyklänningar och drinkar istället. Och vips så är du där,steget före mig! ;D

Men Ida det är bara att Inse, du KOMMER gifta dig först...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0