'

SP-dag.
Dagen som är till för att sp-klasserna ska "lära känna" varandra.
Alla Sp-klasser förutom Sp06B ska lära känna varandra.
- Det är våran refräng.

var hemma några minuter över 12,
tänkte att, eftersom jag tog sovmorgon får jag inte göra nåt som att somna framför tv:n eller i sängen, så tog fram kvinnans bästa vän - dammsugaren.
Städade igenom toan och mitt "rum".
Blev klar lagom till bussen gick 14.10.
träffade Angeliqa. Gick till Face för att kolla på puder, där angeliqa gick lös på rougerna, och blev lite ringrostig- mitt ordförråd funka idag...
Tränade, och glömde tofs! det värsta jag gjort idag... jobbigt med en halv-man i ansiktet samtidigt som man ska göra armhävningar osv.
Åkte till Söderköping för att käka med Johanna, och gick sedan runt lite i väntan på bussen hem.
och nu sitter jag här..

Så skönt med ledigt imorgon och på fredag!
Imorgon blir det en liten sovmorgon, och sen ska jag åka till Mogata, till Ida.
Där vi ska se på film, hör och häpna, i skolsyfte ! ;D Duktiga oss..
sedan får vi se vad som händer...

fredag är öppen för fix-idéer.
men på lördag ska jag gå ut med Maria, om hon inte ändrar sig.
och på söndag måste jag plugga :(:(:(:(

men det 18:de blir det 64 års kalas ;D
för då ska Angeliqa, Markus och Christoffer firas :)
kul jul.
fan det är snart jul...
det går fort när man har roligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0