'

igår skulle ju bli en mysig hemmakväll, men när johanna och jag stod o vänta på bussen till sörping, för o köpa in lite "nyttigheter" till kvällen, kör Michaela förbi, och sedan är det förstört. Nu blev det ändrade planer.

men kvällen var ganska kul, nyktert och glatt. dock sög musiken just ikväll, eller var det kanske för man kommer ihåg vad det var för musik som spelades, idag?
Efter tjugo tjili tjeese på Max åkte vi hem till johanna..

Idag måste jag plugga, vilket inte gick så jäkla bra sist...
och sen ikväll, om jag vaknar upp ur detta sega skal som omger mig, ska jag träffa Maria, och vi ses på Hugo..

Den här stan som gör mig så hög,
den här stan kan få mig så låg
den här stan får aldrig nog, av saker som går sönder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0