'

Jag, Maria och Lisa skulle dela säng inatt.. det gick väl sådär.
Maria låg som ett klistermärkte på väggen, Lisa låg i mitten, och jag på kanten, med halva kroppen utanför.
Efter många vändningar( gick det?) tänkte jag att jag skulle prova att ligga skavfötter istället.
Men det gick ungefär likadant=lika trångt.
till slut gav jag upp, och la mig i marias (ändå ganska liten) soffa.
Känns inte som det blev många bra sömntimmar och när klockan ringde var det bara o hoppa upp med nackspärren, medan de andra gullebarnen låg o sov i sängen ^_^

- Jag får panik.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där nackspärren känner jag igen! Tog flera dar att bli av med!

2008-10-22 @ 22:24:47
Postat av: PuK-KuK

soffan är bra skit!

2008-10-23 @ 06:59:32
URL: http://batterinarkoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0