'

Igår var jag,johanna,michaela,cia,hanna och tobbe på Dolphinsmatchen! Riktigt spännande ! :)

och idag gick jag upp ovanligt tidigt för att vara på en lördag, nämligen vid 9.00, Johanna som just nu skriver högskoleprovet , fick ju gå upp lite tidigare, medan jag låg kvar o sov ^_^

Nu håller jag på att flytta mina grejer från "mitt" rum in till "cias" rum, lite bråk kring var alla ska sova och ha sina sängar och massa trams, menmen..

Nu ska jag gå ut o grilla korv med familjen, och senare får jag se vad som händer...

Tackar för lov.

Kommentarer
Postat av: lisa

seMysigt det låter att gå "ut och grilla" :D jag vill med, men det är fan svinkallt :O haha!

2008-10-25 @ 17:26:40
URL: http://lhverven.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0