'

Hi. Guess what
jag har en look-a-like..
I malmö.

Ivanovic säger:
det finns en anna-lookalike på min skola
aschultz säger:
ne?
läskigt.
Ivanovic säger:
fast jag gillar originalet bättre

Jag trodde att jag inte var den, utan den andra, som inte hade någon look-a-like.
men nu är jag den, och inte den andra.
fast, mest är jag ju inte den som är den, jag är den andra.

Sen kan jag ju bara påpeka att Ivan är min tältkamrat från Hultsfred, eftersom en viss Maria tog hans plats i hans tält, brevid en viss Petter, så jag & Ivan fick helt enkelt stå ut med varandra. Det var också Ivan som fick hålla i mitt hår, när Minttun hade fått nog av mig, eller jag av Minttun, medan en viss Maria och en viss Petter sysslade med annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0