'

hemma från en sväng till cias lägenhet.
idag har jag inte gjort mycket. Jag & Elin försökte få tag på en mp3, men det fanns ju inget att hurra över. så köpte några nagellack istället ^_^
Igår var också en segardag. Runt 20 sa angeliQa att jag skulle ta mig in till stan o göra henne & elin sällskap o se film, och så blev det.

Ska försöka få ihop ett arbete nu tills imorgon, har sagt att jag ska göra det hela dan, fast utan att sätta fart, men nu måste jag ju.


och nu känner jag verkligen av att hösten är här.
Jag gillar inte den här delen av året, mörkt, regnigt och ensamt.

Kommentarer
Postat av: AngeliQa

haha, söt ;)

2008-09-07 @ 23:04:51
URL: http://iinfiiniite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0