'

igår hade jag en tråkig dag då det inte fanns någonting att göra. datorn är inte särskilt underhållande, då det inte finns någon rolig sida eller någon rolig att skriva med, eftersom de flesta jobbar eller går i skolan. Eller något undantag som tagit sovmorgon ;)
Tv;n då? Mm, ringa-in-tävlingar där man kan få känna sig supersmart av att veta vilket ordet är innan de ENS berättat nån ledtråd ;) och såna serier som ; hem till byn, våra bästa/sämsta år, och reklamtv, vilket faktiskt man kan fastna för ibland:$
och så finns det ju såna saker som att göra skolarbeten/läxor osv. men, njaa. är man hemma och sjuk, ska man ju avstå från såna saker !!!
då har vi alternativet ; sova kvar...

men det som är bra med att vara hemma är att man kan göra som idag; sova till 11.30 , värt. och sedan ha tid att göra sig en riktig frukost, för det har man ju inte tid med annars, man nyper tag i en macka o häller i sig lite juice några minuter innan bussen går.
Men idag kunde jag lugnt och sansat koka ägg, och fixa med en superfrukost. till det kunde jag också läsa en ny chic tidning som jag fått på posten.

så nu är magen glad=anna glad. och nu ska jag läsa igenom bloggarna som bevakas.

Något att nämnas är ju också att jag & Ida planerat en resa till Stockholm! Mysigt !

Kommentarer
Postat av: Ida

Det blir skit trevligt! :D

2008-09-11 @ 20:13:37
URL: http://idamarialindecrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0