'

Idag var anna i skolan, efter att ha varit hemma 2 hela dagar hemma utan någon större stimulans, och tänkte, ikväll smäller det mer eller mindre !
Meeeeen, vad får jag för respons!?
"-jag är sjuk, måste vila"
"-jag ska va hemma, sova du vet"
"-jag ska BUGGA till Lasse Stefanz!"
"-näää, palla."
"-jag ska knulla din morsa"
"-jag ska bort"
"-jag ska spela cup"
"-min mormor fyller år"
"-vi ska på hästen-skit-fest"
"-jag ska va med min pojkvän"

och så håller det på!?
Vad är det här för värld??
anna. säger:
 FINNS DET INGET ROLIGT SOM HÄNDER I NÅNS LIV IKVÄLL!? JAG BLIR GAAAAALEN
anna. säger:
DRA ÅT FAN SÅ LÖJLIGT!!!!!!1

Nu ska sanna iallafall komma och fylla upp min FF-fest och vi ska laga mat att sörja oss med !

Kommentarer
Postat av: Ida

.. och jag kommer ha det så kul! ;D

2008-09-12 @ 17:47:44
URL: http://idamarialindecrantz.blogg.se/
Postat av: Angel

hästen-skit-fest?? haha!

2008-09-13 @ 15:51:26
URL: http://iinfiiniite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0