'

Hallå.
jag känner ingen direkt skrivlust men det har ju varit helg=massa saker att skriva om.
i fredags var det planerat att inte gå ut, men såklart blev det så! Men det var riktigt kul. Hälsade på sannas ompratade norrman också !
På lördagen gicks det en promenad på 70 min och sedan handlade resten om att göra iordning sig inför kvällen.
Hos Sofi och Angeliqa var det riktigt kul, men jag tror jag mest var intresserad ut av bowlingspelet så var väl inte allt för social...
Sen skulle ju alla gå ut, var planen. Helt plötsligt var jag själv!? och fick ensam springa ner till Hugo..
Kön där var inte så attraktiv så gick hem igen... haha. Tur att man får energi iallafall..
Hitta Bruno som också skulle gå hem så gick med honom, och följde även med honom när han gick o hämta en pizza hemma hos någon, haha...
Idag när vi vakna, hade jag varit på hugget. Hade tvättat bort allt smink, borstat tänderna, o tagit av mig alla smycken o lagt prydligt, men plötsligt snubblat till och somnat på golvet? men det fixade ju Elin till, kvällens "jag-tar-hand-om-allt-och-alla", guld till henne tycker jag för det hon gjorde igår/idag. 
Idag har jag inte gjort mycket, sovit för det mesta...

Så nu vet ju alla lite vad jag sysslat/pysslat med i helgen...
Dags o leva några vardagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0