sitt inte tralalalös!

Igår efter träningen köpte jag solkort och sedan gick jag & sanna hem till elin.
Gick till grannen Highlander Inn och elin och sanna drack några öl/cider. jag satt och kolla på och käka nötter ^_^
Måste även tillägga sicken snygg skåning som satt där! Han satt ju inte trala(censur enligt.keso)lös! deeeeet tror jag inte!
sedan gick jag även en liten sväng med Mr.R...
Sist såg vi på film hos elin och sen blev vi trötta och gick och la oss.

Idag i skolan var det segt och när jag kom hem såg jag på en romantisk komedi.
nu har jag precis sprungit och duschat, och nu ska jag plugga :(
men det känns mer lockande o slänga sig i soffan och se en film till...

planer för resten av veckan
onsdag; träna / plugga
torsdag; plugga/ Kristian Anttila @ Hugo.
Fredag; -----
Lördag; Födelsedagsfest för Sofi hos henne och AngeliQa.
Söndag; SOVA

Kommentarer
Postat av: Nae

http://www.myspace.com/palpitationband

2008-09-23 @ 23:35:21
Postat av: Sofia

Jag har inget att kommenteran..vill bra visa min existens ;) Tooodeluuuu

2008-09-24 @ 16:10:10
URL: http://bubblan84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0