vem gifter sig först?

jag,martin, Ida och simon sitter ensamna i en datasal och diskuterar vem som kommer att gifta sig först. Både simon och martin ropar : Näääää anna, Ida kommer gifta sig före dig !
Ahopp tänker jag :( men sen när jag tänker lite kommer jag ju på varför:
1. Ida har pojkvän.
2. Ida delar en lägenhet med sin pojkvän
3. Ida har en hund
4. Ida har en katt
5. Ida är ute och plockar svamp med sin pojkvän i skogen en lördag
6. Ida tittar på singelmammor när vi andra ser på vimmeltv.
7. Ida kör en bil som är 100 år gammal med 4 växlar och som låter när man backar.
8. Ida tycker det är sött med barnmage
9.Ida tittar på bal/bröllopsklänningar på fritiden
10. IDA KOMMER GIFTA SIG FÖRE MIG,

Kommentarer
Postat av: Ida

Anna, du behöver inte oroa dig!

Pojkvännen kan dumpa eller dumpas,lägenheten kan ta eld och jag måste flytta hem till mamma. Hunden kan dö, katten är redan död, svampen har jag lite svårt att släppa men de kanske slutar exictera snart? Åskan kanske pajar min tv, bilen kan jag tänka mig att sälja för din skull, barnmage behöver inte innebära giftemål och okej, bal och bröllopsklänningar är en hobby men jag kanske vaknar en dag och känner för att titta efter partyklänningar och drinkar istället. Och vips så är du där,steget före mig! ;D

2008-09-15 @ 12:35:38
URL: http://idamarialindecrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0