måndag hela veckan

ja, jag har hunnit göra mycket på sistone. knappt varit hemma någonting.
ska bli skönt att sova i 'min' dubbelsäng inatt, ibland är det sjukt värt att sova hemma.
Den här dagen har mest spenderats i sängen och soffan, att jag kom hem vid 6 tiden imorse kanske har med den saken att göra.
Kräftskiva/avskedsfest igår för anna, trevligt. hann med en sväng hemma hos max och sen blev det Hugo där Ida helgmami Lindecrantz och markus kesoinen befann sig. det var nice, tequila och blåttläppglans, det är grejer det.

har bokat in körlektioner och R1, så nu bannemig ska jag ta det där jäkla kortet alla tjatar om.
Om man skulle söka jobb också.
ska till RInggården på onsdag för att lära mig timecare, men jag kan inte räkna med att få så mycket jobb där.
men, nåt jobb måste jag få tag på, eller lära mig att spela poker(du vet vad du har lovat), så att jag kan få ihop lite pengar till semester med helgfamiljen ;)
En miniresa till Tyskland snart också?

ja, annars har jag inte så mycket jag känner för att skriva om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0