snooowtillwerkare.

Då ska jag berätta om min dag.
klockan var ställd på 8.30.
Johanna fick ta hand om snoozningen -extra skönt.
Åkte in till stan och hade körlektion - gick bra.
Satt på bussen hem, lyssnade på P3 , och de börjar spela clocks med coldplay, åh perfekt och höjer volymen lite och luktar huvudet tillbaka. Men va fan?! då börjar några blåsinstrument och andra konstiga ljud förstöra låten. De har alltså mixat clocks till nån jävla danslåt, lät förjävligt, och jag blev irriterad.
Kom hem, åt, och sen vilade lite.
Vaknade, drack kaffe och åt nån chokladkaka lillsyrran bakat. Tog med Lasse och gick en promenad.
Nu var det då dags att ta tag i det här med ansökan, eftersom johanna "mamma" bark tjatar på mig. men bra det kanske.
Det tog mig alltså runt 6 h att fixa det här. Ett cv, en ansökan och sen registerera sig på nån sida, svara på 41 frågor, och fylla i en ansökan x3 . Jävligt effektiv.. Men nu har jag skaplig huvudvärk iaf. Inte blev jag nöjd eller kände att det blev bra, men nu är det skickat iaf.

Något jobb som skulle va äg - snötillverkare!

Nu ska jag belöna mig efter det här med en förjävligt jobbig tur på träningscykeln,
och när jag kommer tillbaka ska vi se om jag orkar skriva om den natten då jag nästan blev dödad,våldtagen, kidnappad och halshuggen.
SEEES.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0