/*-

Igår åkte jag hem tidigare än vad schemat sa att jag skulle, och jag hade tänkt att plugga. Men lätt som det blir när man har för mycket att göra så gör jag ingenting. Jag sov istället i 2½ h och åt massa onyttigt.

Idag är örat värre igen, och det känns som jag har en fet glasskål om huvudet. Dock har jag mer eller mindre lärt mig att läsa av läppar..hehe ??

idag är sista körkortsteorilektionen.

Klassen har svenska och vi har "mindre" (??) muntlig uppgift att redovisa på torsdag. Men, som vanligt sitter alla o kollar på youtube eller bloggar. Den enda som jobbar och är seriös är simp the shrimp. GOOD FOR YOU :)

Vad sägs om typ bio eller film/spelkväll i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0