hallåja

stackars Markus, helt ensam i skolan idag.
Blev hemma en dag till
missade barnmorskan idag, haha. Hade ju varit kul o höra vad de i klassen hade för finurliga frågor,
och hoppas Ludvig fick sitt svar på frågan om naveln :D haha
ligger fort i sängen och myser.
ska snart göra som Ida och fixa till mig en frukost, har sagt det förut och säger det igen, något av det bästa och vara hemma från skolan är att man har tid o fixa till sig lite av en hotellfrukost - mmmmmmmmh ^_^
sen ska jag försöka plugga lite, OBSERVERA alltid försöka... brukar inte lyckas.

Gillade Marias uppsats om "vuxen"
jag kommer nog aldrig se mig själv som vuxen,
iaf inte än på ett tag
men det kommer väl det också.

Anna: jag tänkte ifall man skulle ladda ner och se hela serier som skilda världar och nya tider , tänkte lite på dig ;) (och rederiet, 24 säsonger?)
Ida: Jag har redan försökt, hittar inte :(
säkert inte roligt för andra, men jag tyckte det var kul.
Men min blogg är ju inte så rolig för utomstående. EhEheheHE

Idag ger jag mig själv en Puss och hoppas att viriusiluskerna och bakteriluskerna vill släppa mig snart !

Kommentarer
Postat av: Ludvig

Vi tog hand om markus idag...jag utmanade honom i armbrytning. Du kan kanske gissa vem som vann haha!



NEEEJ! Hon tog inte med min fråga! Bara massa om graviditet och de, min fråga var ju så bra...

2009-02-04 @ 20:12:31
URL: http://becauseyoureworthit.blogg.se/
Postat av: a

haha, så bra :) han va lite tuttig när han va ensam ;d haha, men aah! så dåligt :S säkert för hon inte hitta svaret när hon googla :p

2009-02-04 @ 21:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0