hejhejhej

Hej.
internationell ekonomi. ♥
Idag skolkade jag också, och hoppade över min svenska redovisning, mest för jag inte hade styrka nog o se johannes & markus åka hem, och för att simon ville att jag skulle åka hem, för att han inte ville att jag skulle bedöma hans redovisning.. Han tror inte på sig själv, fast han är superbra på det !

Igår var jag hos Maria.
jag fick en söt alla hjärtansdag present,
tequila & limetryfflar - mariafisen är bäst.
hennes säng är också bäst.
ungefär som synes på min nya kalender, som maria gjort åt mig.
just nu, februari, är det ett kort på hennes säng och en pil med texten "den berömda" och texten "schultzan <3 min säng"

Igår trök markus på idas onda finger, och nu får hon äta pencillin för hon har en nagelbandsinflammation, haha.

Petter är nog också en av världens snällaste
och jag vet någon som är sprillans glad över att få sitta på ett tåg imorgon.

Kan ju också dela med mig av annat kul o veta
Imorgon ska jag nog till vårdcentralen
Jag är typ båda döv och svår att förstå när jag pratar
Jag & mamma ska till ullared på lovet, blir mitt första besök där
Jag har inte så mycket att göra i helgen... ??
aja, så mkt mer roligt hade jag nog inte på hjärtat

Kommentarer
Postat av: PuK

du kan äta dig berusad! tryfflar kan man ha till mycket ;D

2009-02-13 @ 06:06:45
URL: http://batterinarkoman.blogg.se/
Postat av: The Unreal Adult

Du behöver inte vara sjuk för att du ska vara svår att förstå :D

2009-02-13 @ 17:36:01
Postat av: PuK

hahaha :D alltid så snäll!

2009-02-14 @ 14:44:55
URL: http://batterinarkoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0