trött

I fredags blev jag o cia fotograferade.
jag & johanna åt pizza.
Vi såg på film hos Benjii.

I lördags firade jag min moster som fyllde år.
Jag höll för första gången i min kusins lilla bäbis.
jag och mina kusiner sjöng whitney houston i en bil.
Ida kom och hämtade mig.
vi såg på melodifestivalen hos hennes pappa, robinson-niclas.
hälsade på tikka som blev så till sig så hon kissade på sig.
vi fick skjuts till palace av precis-fått-körkort-oscar.
Jag och Ida bad benny fixa oss en god drink.
vi stod ute i regnet.
jag fick en försenad ursäkt.
jag sov i en säng med fotbollar på örngottet.

Idag har jag ätit en apelsin.
har ont i huvudet.
är trött.
duschat.
åkt buss.
njutit av en räkmacka.

NU SER JAG FRAM EMOT VARDAGEN IGEN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0