'

jag ska väl också dela med mig av mitt nyårsfirande.
jag fick lämna hummern hemma och ta en(eller två) korvar på pressbyrån på väg till Hultsfred.
Det var Michaela som lurat med mig till detta ungefär nån timma innan bussen till Viken gick, där hon hämtade upp mig och vi började våran färd till Hultan.
Vi tog ett stopp i "klittebo" , där partyblåsan åkte på, och jag sminkade mig ( det gick sådär bra o fixa sminket i bilen)

På festen i hultsfred blev det en himla mycket dans, skratt och vin.
och en del bråk.
Jag kom inte bra överens med en lång grabb, som senare skulle visa sig vara brottare,
och det fick jag ju känna på.
jag har blåmärken på armar och ben, och det är sjukt vad ont jag fick i kroppen.
Ahhh, så arg jag var !

Gott nytt år älskling! Det här året har varit underbart, för jag har lärt känna dig ordentligt! Vi har varit på Hultsfred, myst, och DAMPAT! Jag älskar dig , Anna Schultz! Hoppas att du har det kanon ikväll, och att vi får 1000 mysiga år framöver! :)
- bästa nyårs sms'et jag fick.

Igår blev jag även mutad att följa med Elin och Angel ut.
Ganska kul hemma hos dangel, då vi hade lite charader för oss. Vilket visade ännu mer att vi kanske inte är så begåvade som vi tror?
Men iaf, på Hugo var stämningen skit,
och vi gick hem tjugo i 3. Dock var vi en mindre, men det var ju bara roligt ;)
Tog ett stopp på mcD där Angeliqa tjata om att hon var kär - i Åre.

Idag vakna jag runt 12, och gick in o la mig hos Angeliqa, som blev överlycklig och hoppa sönder mig när hon såg att det var snö ute. Det var ju det jag önskade mig igår !!!
Blev även meddragen på o tvätta och gå på stan, detta gillade jag inte idag ^_^

Nu är det jag som ligger hemma i sängen medan de andra flesta ska ut ..
EhHEHE, roligt.

Imorgon, 4 januari, fyller Joachim 20 år.  - Grattis :)

Dags för mig o försöka sova lite.
Natti

Kommentarer
Postat av: PuK

sånt är det bästa du vet! upp i skaplig tid och knalla på stan dagen efter en utekväll. anna bara älskar´t! :D

2009-01-04 @ 12:33:38
URL: http://batterinarkoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

vafan, hultsfred är ju VÅRT ställe

2009-01-08 @ 15:27:34
URL: http://muckyfingers.blogg.se/
Postat av: joachim

tack tack . inte läst innan :)

2009-01-13 @ 22:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0