'

Måndag igen, vardagarnas Vardag.
Tråkiga lektioner,
men roliga raster då jag, simp och johannisinen spelade kort.
Men idag var markus sjuk, stackarn.. Det var tråkigt.

Såg Guldbagge galan,
de kunde ju inte ha hittat en bättre värd, Johan Glans
Det var roligt när han & Björn Gustavson gjorde sin egen version av Patrik 1,5 och dansa/sjöng abba.

snart har simp & johäänni uppkörning
Hoppas det går bra för er två! ;)

Jag har hosta, är snorig och har ont i halsen ;( BLÄ

Nåt roligt... ?
Slagsmålsklubben på Hugo på Lördag..
det skulle ju vara roligt.
annars händer det inget roligt i mitt liv.
Bara trassligheter , hemligheter och lögner.

Imorgon ska Ida lära mig hur man spelar röja flagg...


BTW, MARIA IS BACK IN TOWN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0