'

hejsan alla glada.
Iaf är jag (och lite Ida) och tikka det.
Jag har
(tillsammans med Ida) lagat korvstroganoff, varit ute o gått, gråtit 2 ggr, skrattat många ggr,(hovslagaren) har skott häst, kört bil och dricker vin.

jag har hört att vardagar är det bästa..

IDA JUST NU, DET HÄR ÄR INTE GRAMMATISKT RÄTT.

men vem fan bryr sig om grammatik en tisdag kväll?
när´det är hakk i skivan och vi äter popcorn..
jag är glad iaf...'
och har det roligt..
frågan är om Ida tröttnar på mig snart???

hsha.,.. det är bra att säga det man skriver samtidigt..'

Hejohå..
nu dör skivan..

vi hörs och kanske ses på cam senaare.


Tikka är söt.
och jag är knöt.

jag skricver aldrig julrim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0