' PuKPuKPuKPuKPuK-KuK

MAKT!
JAG HAR MAKT!
Kanske ska meddela att det är Maria som skriver.

Idag har anna varit i skolan.
Hon har också varit på körskolan och konstaterat att hon skulle kunna ligga med körläraren.
Hon tyckte det var lite skumt att jag pratade körkort med honom nrä jag var där, 
eftersom att "det fanns andra saker att titta på." 
som sagt;
vi prioriterar olika saker, pullan och jag.
på fredag ska anna ut, har jag bestämt.
och på lördag ska anna kanske ha spelkväll, men det har inte jag bestämt.
Nu sitter hon förresten och målar naglarna, 
jag tror att hon försöker plugga också, 
men det går halvbra, bara.
fast mitt pluggande går också halvbra, bara.
men jag har ju inte prov imorgon.

The killers ska btw till hultsfred, najs aj säj.

back to buiss.

kyss&rövsvett&hej / anna genom mariaPuk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0