måndag

vilken stress i lördags.
nog blev det som planerat iaf.
kvällen innehöll det som en vanlig utekväll brukar innehålla.

igår såg jag en dokumentär som heter stranded och som handlade om flygkraschen i anderna 1927 där de tvingas äta sina döda vänner för att överleva. rätt intressant när de som överlevde berättar om hur det var. dokumentären finns säkert på svtplay för de som är intresserade.

snart ska jag jobba igen.
Inte långt kvar nu tills man får göra vad man vill om dagarna.. fast vet inte om det är till det bättre eller sämre, bådeoch tror jag.
hoppas även på att jag får ledigt torsdag och fredag så att jag kan följa med till öland men det kan vara lite klurigt.

hejpa.


Kommentarer
Postat av: i

jag håller tummarna!

2009-07-27 @ 18:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0