'

När jag var mindre körde jag ganska mycket traktor och körde bil själv osv.
En dag för kanske 1½-2 år sen skulle pappa pigga upp mig genom att vi skulle köra lite, och då skedde en "olycka". sen dess har jag inte velat sätta mig i en bil.
men nu var tydligen kvällen här då jag skulle det.
"Det händer även den bästa. Det är inget du ska fästa dig vid!" pappas argument ledde till att jag satte mig i bilen.
Det gick väl bra för att vara "första" gången efter det läskiga.
Stod i en backe o fick kärringstopp hela tiden och pappa bara satt skratta åt mig. Men "det som inte dödar, härdar" ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

där du skrev din fråga, de syns inte på bloggen att du skrivit dem =)

2009-03-31 @ 20:44:42
Postat av: Anna.

Var de "backaolyckan"? ;D

2009-03-31 @ 23:42:05
Postat av: Anna henriksson

hahaha kommer du ihåg våra lilla bilkörning???????? på lagådsplan '=)

2009-04-01 @ 21:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0