sol

är nu hemkommen från en toppendag med Ida.
dagen var tänkt till att plugga, men vädret och jag kom inte överens om den saken.
Nu är jag röd som en kräfta och trött som en bäfta?
men ska ändå försöka orka summera dagen ;)
först åkte vi ut till sanden för att ensamma visa vem som bestämde på stranden ;)
sedan åkte vi hem en sväng för att laga till en femstjärning middag.
därefter blev det båtåkande och grillande på en ö.
Dagen får absolut 4/5 toasters!

nu ska jag lägga mig i sängen och försöka läsa ett(av tre) kapitel av internationell ekonomin...
äckelprov på måndag.
(kul o göra omprov på mösspåtagningen??)
Natti natti .

Kommentarer
Postat av: i

Gullunge! Jag tycker också dagen varit toppen, måste göras om många gånger i sommar! (kanske skippar timmen vi fick vänta på tändstickor och tallrikar!)

2009-05-30 @ 22:47:22
URL: http://idamarialindecrantz.blogspot.com
Postat av: Anna

har ni mösspåtagning på måndag: O

2009-05-31 @ 22:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0