'

jag är inte så stort fan av pepparkakor och julmust.

Körde med mamma nyss. Detta klagande om att man är för nära högerkanten, vad är det för struntprat?? Är det bättre o köra på mötande bil och bli av med vänster backspegel då?
sen att hon sitter och håller sig i och i svängarna typ förbereder sig precis som att hon sitter i nån bergochdalbana-stol och håller sig emot precis som att vi ska krocka.
Så sa hon; "ja vänta du anna tills du får barn som ska övningsköra med dig."
och då tänkte/och sa jag att; "mina barn ska inte ens få ta körkort, jag ska skjutsa runt dom!"
mina barn ska inte ens få cykla, jag ska gå runt med mina barn i typ koppel och se till att de inte skadar sig.
jag kommer bli världens jobbigaste mamma.
curling hejohå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0