'

undra varför så många besökte bloggen igår?


igår efter jobbet åkte jag och j och myste i hennes syrras fina lägenhet.

idag var jag nära att köra på en parkerad bil.

idag provade jag massa gamla klänningar efter mormor och hennes systrar, rätt roligt. Något till halloween kanske.

imorgon ska jag jobba.
funderar på att besöka hugo också. dra några strikes.

Längtar till lördag.

hade det roligt med gamla gänget i fredags, A, S och A.
hoppas det blir fler tillfällen nu när inte annat kommer emellan!

hoppas J kommer trivas på hennes nya jobb.
Hoppas I håller sig frisk till lördag.
hoppas A får det bättre hos sin nya familj i US.
hoppas det går bra för E med körkortet och att vi ses snart !
hoppas M har det bra med vad hon nu gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0