'

I torsdags åkte c och jag till vårdcentralen. gick på 5 min ungefär.
Tog en fika hemma hos moster och snackade skit.
skulle vara med i sanning eller bullshit i christer men sen var det ju nån fjolla som blev stormästare så det sket sig ju.
sov hos r.
och igår hade jag körlektion och blev bjuden på lunch av j :)
gick o la oss kl 22(KORS I TAKET)
bara för IKVÄLL SKA JAG VARA LADDAD!
jag träffar nämligen I och M!!
jag minns knappt hur de ser ut eller så, men jag minns lite vagt att de är roliga iaf...


puss påt

Kommentarer
Postat av: i

hihi, du ä woolig! ;)

jag hoppas och tror på en superkväll med champange och läppglans! :D PUSS!

2009-10-17 @ 12:58:24
URL: http://idamarialindecrantz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0