'

hello my deers.

Igår snoozade jag två timmar. jag mår inte bra av att inte göra något om dagarna, det är lätt att hamna i "sov-fällan". isch!

men iaf senare åkte jag till stan för o kolla på tjocka tröjor men det var inget kul, kom hem med linne o blus istället.
haha, kom ju inte så långt med 56;- så fick ta av sparkontot ;(

iaf, så senare lagade jag god morotssoppa åt la familia och sen åkte jag tillbaka till stan.
jag såg film och bastade med a & a.
det var mysigt.
men fick skoskav för jag virra bort mig när jag skulle ta en "genväg"...

och även idag började jag dagen med sovmorgon, men sen så gick jag upp för jag kunde inte sova när hela sängen vibrera av snarkningar.

ska försöka kolla nåt test av högskoleprovet, det kommer gå så helsike åt fanderundans.
men ska bli mysigt att få en liten roadtrip med I, typ äta bullar o dricka kaffe på vägen dit.

och en sak jag tycker är ganska bra är att L har fixat det med bostad i sthlm nu, Så nu kan jag åka och besöka honom!

Kom och tänka på en sak, eller på en nån, nämligen I.
det är nästan snart ett år sen sist, och det är för länge sen, tycker jag, din ignoranta bitterfitta.

Kommentarer
Postat av: Ludvig

Vi kommer ha det kanon nice när du kommer upp och hälsar på =D

2009-10-21 @ 20:29:06
URL: http://becauseyoureworthit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0