'

huvudet gick riktigt på högvarv igår kväll, och det hela resulterade i en sömnlös natt. Lyckades väl somna runt 5 på morgonen , då jag tog en ipren. Vaknade runt 12 och kände mig inte så bra.
Har legat rätt mycket i sängen men gick en sväng med Lasse. Blev andfådd av en kort promenad.
La mig i sängen igen.
Men sen fick Ida mig att kliva upp igen och hon hämtade mig och vi gick en promenad med Tikka och Enzo. Det kändes faktiskt lite bättre efter det. Sen åkte vi och käkade och nu är jag hemma i sängen igen.
Vi pratade lite minnen från helgen och... det är ju alltid spännande ;d

Imorgon ska jag upp tidigt och cykla iväg till Ringgården för lite utbildning.

Nej, inget har hänt, jag mår bra och är glad :)

Kommentarer
Postat av: anonymous

du är söt!

2009-09-03 @ 18:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0