Sträcker upp mina händer , tror att det här kan vara början på nått stort

Ligger i min soffa.
I mitt vardags/sovrum.
Balkongdörren står öppen.
Kläder finns nu i garderoben och kylen är inte längre tom.
I min lägenhet.
Nu har jag äntligen kommit hit !
Första natten och det känns lite ensamt, men bra.

Har haft en toppenhelg. Fest hos Cia och Johan för att fira att hon blir klar med sin utbildning. Riiiktigt lyckad kväll!

Imorgon är det dags för jobb igen.
Jag trivs men det är mycket att göra, huvudvärk.


Monica : "Jag saknade dig på Cromwell i onsdags. Vad seriös du blivit som skippar ett party för att kunna jobba."
Min gamla mentor känner mig väl. Men jag har börjat jobba på karaktären ;)


/ "grisen"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0